dilluns, 21 d’abril del 2014

Leonid Afremov, un dels meus pintors preferits

Últim dia de vacances, i em venen al cap de cop i volta una allau d'idees pel bloc. No em podrien haver vingut al cap abans?

Ara us vull parlar sobre el talentós Leonid Afremov, un pintor bielorús que em va captivar i robar el cor amb una sola de les seves pintures i que ara, no puc deixar de contemplar. A part de la primera que vaig trobar, us en deixo unes quantes més, observeu:

"Carreró al costat del llac"


La primera que vaig trobar, sempre tindrà un lloc especial al meu cap

"Adéu a la ira"


"Quan els somnis es fan realitat"


"París d'ensomni"


"Vella màgia"


Espero que aquestes pintures us hagin captivat tant com a mi, les hàgiu gaudit i que us hagin inspirat.

Una abraçada,

Núria






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada