diumenge, 26 d’octubre del 2014

Mona Lisa i Un Libro Entre Mis Manos

Hola gent! Avui diumenge 26 d'octubre a les 21:31 (suposadament fent els deures de física jeje) tinc el plaer d'anunciar-vos que el bloc té madrinaaaa i estic molt contenta i feliç de la vida!! És la Mona Lisa i el seu bloc es diu Un Libro Entre Mis Manos. De seguida m'he posat a trastejar per les seves entrades i us el recomano molt. El bloc gira al voltat de llibres i ressenyes però té altres seccions molt interessants!

Passeu-vos-hi ;)

Un libro entre mis manos



6 comentaris:

  1. ¡Hola!
    Només dir-te que el plaer és meu i que estic molt contenta de tenir-te com a fillola (ahijada xD). Espero saber-ho fer i estar a l'altura. No és que vulgui que marxis però espero que ben aviat arribis al 100. No crec que ho tinguis molt difícil. :)
    A veure si algun dia em poso a llegir tots els teus escrits. Ja veuras que quan ho faci rebras un munt de notificacions de comentaris :P
    Un petó.

    Ens anem llegint. Intentaré passar tan sovint com pugui, ho prometo. I sempre que pugui també et faré publicitat gratuïta ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecteee! M'encanten els comentaris! Siguin bons o dolents ;)

      Tot i que tindrà menys repercussió jeje et faig la mateixa promesa ^^

      Elimina
    2. Ei! Per cert, perdó per dir-te noia d'humanitats, em va sortir a l'hora d'escriure l'entrada i com vaig estar mirant pel teu blog doncs hi havia una mica de tot relacionat amb l'art.
      Que consti que he modificat l'entrada, no soc de posar etiquetes. Et deixo el que he modificat: (Antes he dicho que era de humanidades pero las ciencias es lo que más le gusta. Así que aquí tenéis a una chica todo-terreno, por lo que veis aún me falta por conocer a mis ahijadas pero espero llegar a conocerlas mejor)
      Un petó :)

      Elimina
    3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
  2. ¡Hola!
    Vinc del blog de la Mona Lisa, així que per aquí em quedo. Encara que no tinc molt temps per passar-me a llegir blogs de escriptura (no tant com m'agradaria), m'ha agradat el teu i a més a més, sempre va bé fomentar la lectura en català :D (encara que el meu blog està en castellà, visca jaja).
    Molta sort, ja et segueixo :)

    ¡Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcieees! Tens un bloc preciós per cert! M'encanta la varietat d'escriptors que llegeixes

      Fins aviaaat!

      Elimina