dijous, 30 d’abril del 2015

Un projecte pel qual necessito la vostra ajuda!

Hola gent! Quan de temps!

Sé que els meus períodes d'inactivitat són ja bastant abundants i la meva regularitat a l'escriure s'ha desfet del tot. Però el cas és que sempre estic començant coses diferents i m'organitzo d'una manera bastant... Asimètrica? Bé, no sé quina seria la paraula, però segur que ja ens hem entès.

En l'últim projecte en el que m'he vist implicada ha estat el vídeo d'una amiga per a un concurs. Necessitem que molta gent el miri i que, sobretot, li doni al like, ja que és un dels criteris del concurs. Us agrairíem moltíssim que li donéssiu a m'agrada i que ens diguéssiu la vostra opinió als comentaris! I si podeu fer que més gent faci el mateix, millor que millor!

Sobretot, gaudiu-lo molt i fins aviat!

https://www.youtube.com/watch?v=8u_GNjWxRl8

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada